hundmässa :D

hej XD

idag var jag och sofie på hundmässa XD
det var jätte kul man såg raser man alldrig sätt förr :)

sen fick vi se när hundarna dansade och allt så jävla coolt !
fast sen såg vi en labbe som var på pricken lik sudde och var 8 år.
det skulle sudde blivit i januari <3

sen var jag ju tvungen att skämma bort pucca fast hon inte är hemma xD
så jag och syrran köpte ett stort hundben eftersom hon äter upp dom små så lätt .
så ragnar fotade när hon fick det så att jag också skulle kunna se :)

sen köpte jag lite annat :)

 två hundben till pucca o katy i jullklapp XD

 en hundborste till hundarna och hundkex till pucca :D

men ska dra ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0