imorn e det jul :D

hej :)
 jag vet jag e dålig på att blogga men ibland e man ju lat XD

men igår var jag handla dom sista julklapparna som alla andra med natti . sen var jag ju bara tvungen att köpa en planch
till mig själv som ni får se när jag satt upp den :)

Dom två klapparna jag köpte igår var perfekta, även om min syrra sa att hon inte behövde nån julklapp så var jag bara tvungen att köpa dom här två grejerna. Eftersom det skulle passa perfekt i hennes vardagsrum ;)

sen på kvällen så kom Ludwig och hans polare Linus och laga våran bil XD Linus e bilmekaniker så nu vill jag bara bli det enu mera :)
fast dom var fan knäppa mecka bil i -23 utomhus !!!! det e ju fan skit kallt :S jag som frös satan när man rastat hunden .

fast man vart ju så jävla glad imorse när jag vakna XD för igår när jag skulle sova fick inte katy sova under min säng. så ingen öppna min dörr flera gånger imorse så att jag vakna och pucca låg på samma ställe som när jag somna vilket inte har hänt på evigheter !!! :D

 så jävla skönt att ha henne hemma <3

men vi hörs <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0