jullov :D

hej XD

igår var den sista skoldagen för i år vilket var skönt . man tittar ju endå bara på film ;)
sen på kvällen var det julfesten som inte var värdens roligaste , fast en snygg kläning hitta man i sista stund iaf :D
eftersom jag och morsan har letat överalt efter den kläning jag skulle ha men den e borta... -.-
så jag hitta syrans blåa kläning att ha ist .

sen under middagen så fick jag deplom över att jag har varit en bra debatör XD
sen när det närma sig slutet så fick vi betygen ... och det var väll hyfsat :)


sen vid 10 på kvällen så träffa jag dennis och robin XD
vi hade skit kul jag kan ju bara nämna att vi hade en fyrhjuling och snowreicer (ingen aning om hur det stavas )

vi ses <3  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0