lucia

hej XD

idag vart det tidig dag till skolan XD

vi skulle sjunga lucia fast jag sjöng fel ibland XD fast det gjorde ganska många som tur var ;)





fast jag var ganska trött eftersom jag knappt sov något inatt :S

pucca brukar ju sova med mig men nu e hon hos sofie eftersom mamma tycker att jag måste satsa
helhjärtat på skolan.
fast inatt hade jag behövt henne eftersom jag kände mig så jävla ensam och
det ända jag tänker på just bara en person... jag vill ju inte tänka på på allt ...
känner mig bara super däpp fast tur att man inte e det hela tiden. det går som i våger typ för hela dagen har iaf inte varit super depp XD

men vi ses



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0