vunnit vadet XD

hej idag har det inte hänt så mkt XD
hade elevråd otur nog var det ganska segt "/

men sen berätta johanna att jag klarat vadet XD
jag har varit singel i 6 månader :)
så jag ska få pengar av syrran igentligen skulle jag ha fått ett städat rum också ...
men jag hade en liten flirt i turkiet i somras så johanna vill inte göra det längre XD

men det gör inget  fast igentligen gjorde jag det här vadet med madde.
men vi e inte polare men syrrorna ville göra samma vad så jag kännar lite på det :P

men imorn ska jag på begravning annars har jag inte planerat så mkt :)

men vi ses <3

 o i helgen ska pucca hem om jag får bestämma :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0