bästa utekvällen på länge :)

hejsan XD

igår vart det som sagt utgång med Natti och Jeffy.
snacka om en jävligt lyckad kväll :)
först drog vi ner till kanalen med Jimmie och Philip fast Natti kleta in mums mums på i jeffys ansikte så när han skulle hämnas så vart det värre och kom i Nattis hår , även jag vart drabbad eftersom jag satt brevid :S
så då fick vi skjus hem till Natti för att fixa oss iigen XD
sen när vi kom tillbaka var även Anna och Enlund där. Även Dennis och Robin kom en stund :P
och även sex tjejer kom från stan tydligen . så vi startade typ allsång för Philip ville sjunga vilket var skit kul o Philip kan värkligen sjunga XD
sen drog Dennis och Robin eftersom det var så lamt tydligen :/ men jag hade fan ingen koll när Anna och Enlund drog XD

Fast vi fortsatte att bara chilla och sjunga lite ett tag till sen hämta även Natti sin gitarr så Philip och Nicklas som gått i samma skola som mig stod för gitarr spelandet :)

Sen kom även föreldravandrare förbi som snacka med oss fast jimmie snackade mäst och upprepa saker hela tiden XD

Men alla från stan drog typ hem vid halv tolv förutom Linn för hon skulle ta en senare buss.

lungt den bästa utekvällen på länge även Deisy gav mig en kram innan hon drog så stämningen var fan skit bra :)

Sen bestämde även jag, Philip och Linn för att dra hem till mig eftersom dom skulle sova hos mig XD
fast sen ringde Philips morsa och sa att han skulle hem så vi följde honom till brandstationen.
lyckades även rasta hunden samtidigt XD

idag vett jag fan vad det är som händer men nu ska jag fan fixa mig :P

ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0