förvirrad förbanad och vill ha snus !!!!!

hej XD

sitter här vid datan. just nu känner jag mig så jävla förbanad !
igår så hitade Per en prilla i papperskorgen :S blir så jävla ledsen på honom . ser honom fan som
en farsa till mig <3
eftersom han har fattat när jag behöver snacka och allt :)  men nu skvalra han till morsan över snuset men han har inte skvalrat över andra grejer :( fast det känns fan som den här jävla familjen bara förendras hela jävla tiden. 

sen känner jag att mina känslor e så jävla förvirade som dom var förra året x) 

hatar att livet är så jävla kompliserat . får väll skriva enu en förvirrande kärleksnovel för att säga hur jag känner XD fick ju vg på den jag gjorde förra året när allt var kaos :P

och vad fan spelar det för roll om man snusar elr inte ???!!!

enligt morsan är jag inte beroende men vad fan ve hon XD 

PS jag vill ha snus innan jag blir för bitter ...

ses <3 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0