JORDGUBBAR , vatten och "bajspapper XD

hej XD

i förrgår vart det vattenkrig med Philip i centrum vilket vart ganska kul :)
sen igår vart det samma sak fast på skolans parkering :P jag vart såklart blötast båda gångerna .

sen i skolan idag hade vi tråkigt så Alina virade in Teds och Marcus "bajspapper" runt Teds huvud vilket fick mig Andrea , Alina och Madde att skratta ganska mycket :)

 hehe XD


sen på engelskan så hadde jag tråkigt så när vi satt i datasalen läste jag högt i en blogg som har roliga historier .

och snart öppnar ju även Gröna lund så vi åkte dit för att fixa guldkort . Fast vi hamna på samma buss som vära lärare Dan och Jenny . Det har spekulerat ganska mycket om att dom är tsm men ingen har vågat fråga ... men idag fråga Andrea XD
svaret vart såklart nej men va fan det vart en jävligt kul färd till grönan :) men Marcus tyckte nog mäst att jag , Madde , Andrea och Alina var jobbiga :P

sen på vägen hem köpte jag årets förta JORDGUBBAR!!! :D

 FY FAN VAD GOTT :D

sen var man en duktig flicka och plugga lite idag också ;)

hej då <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0