retsticka e man ibland :P

hej :P

imorse börja man skolan med engelska nationella .. fy fan vad jag vart stressad :(
men som tur var hann jag med allt :)

sen har det fan inte hänt så mycket :P
fast lite retsticka har jag nog varit eftersom jag och Madde hade ganska hög volym när vi jaga Dennis . jag skulle snächa han eftersom jag börja blöda igår när han gjorde det på mig XD

och enligt Anna så skrek vi o hon var skit dryg . Josefin skulle också komentera och sa att vi bara ville ha Dennis uppmärksamhet bara för att vi älska han XD

Men istället för att bli sura gjorde vi dom surare genom att typ skrika till Dennis att vi älska han :P

haha fan ibland älskar man bara att jävlas men idag är det fredag så då ska jag och Natti göra nåt :)

ses <3
 jag o natti :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0