Samanfattning om dom här dagarna XD

hej XD
sorry att jag inte uppgraderat på ett tag men årken har inte funits där .

iaf i lördags var jag till stan med Natti efter att jag varit med Madde en stund på förmiddagen :)
jag hitta jätte snygga ögonskuggor och lite annat :P 

sen på kvällen var jag och Natti med Jeffy och körde lite som gammla tider XD fy fan vad jag älskar att åka moppe , först drog vi ner till centrum och träffa Finnen och några. Sen drog vi till skolan och träffa jimmie, Ogge och Simon med flera :P
Simon har jag typ träffat en gång tror jag , det var när jag vart tsm med Martin :)
Sen var även Ogge snäll i några minuter och bjöd mig på snus XD
Fick även dit Robin efter ett tag och det var ganska kul . nackdelen med allt detta var att jag snusa upp halva dosan :O
Efter att Robin varit med en stund så får han sms från Madde så han och jag drar och träffar henne och Nallen.
det var kul att träffa Nallen igen XD det var jätte länge sen !
vi drog till macken men eftersom jag inte hade nåt att åka på så fick jag skjus av Robin , Madde och Nallen tog bussen  :P


på söndagen så drog jag och Madde hem till Erik eftersom jag tyckte det var så länge sen vi träffa han.
Men det vart lite pinsamt eftersom jag var tvungen att fråga hanns mamma om han var hemma eftersom dom jobbade på tomten och erik svarade inte i mobilen :O
men efter att jag och Madde snackat en stund vågade jag äntligen fråga :)
sen vart Madde busig och smsa alla på Eriks mobil en kärleksförklaring , hans mattelärares svar var roligast eftersom han bara bad Erik att kontakta honom vid mattefråger XD 
sen vart det hemfärd :P

senare på kvällen var jag med om något som var skit läskigt men roligt :P 
jag, Madde och Robin åkte moppe på skärviksvägen ner till färgan , det kändes fan som att jag skulle dö :O
och jag var den enda som inte hade hjälm också !

sen igår på lästimmen hamna jag i en stor diskution med Jesper eftersom han sa att Adam o Erik var tjocka -.-
har fan inte blivigt så jävla arg på länge!
pika fan mig men inte mina vänner !!
Erik vart inte heller så jävla glad när jag smsa honom men Jesper vart typ skit feg och ville inte snacka med Erik när jag ringde han :D

sen på lunchen vart jag fan skit röd i fejan när jag hör Pontus snacka om mig om en tidigare sak i bibblan XD
och borden runt om skratta lite eftersom dom också hörde XD
så jag skämtar och säger att han lika gärna kan säga till hela matsalen ;) men som tur var stoppa en lärare när han tillkallat allas uppmärksamhet som tur var !!!


efter skolan träffa jag Madde och Robin :P

 vart även lite fika då XD


nu vart det ett jävligt långt inlägg :S

ses <3


Kommentarer
Madde

Roliga dagar! Och veckan är inte slut än! ;D <3

2011-04-07 @ 18:15:14
URL: http://madeleinefr.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0