sprutor och tandborste :O

tjena XD

ikväll sover man i Lund och imorn ska jag , Serena och Chalotte träffa Dalai Lama :)
ser inte direkt fram till den långa tågresan. men jag klarar mig nog :D


Igår var jag tvungen att gå till dokton  igen eftersom dom tyckte att jag hade för högt blodsocker så man var tvungen att ta nya prover :S

men det var inte det värsta XD jag har två sår som mamma ville att dom skulle plåstra om ... jag värkar typ vara den enda som inte tycker att det såg alvarligt  ut :P

sen när dom skulle plåstra om mig så gjorde det fan skit ont :S eftersom dom tyckte att det var så grusigt var dom tvugna att ta en jävla tandborste skrubba :O aj !!!

men när jag tänkte på annat jag gillar gjorde det som tur var inte lika ont :D

fast efter det gjorde det så jävla ont i händerna att jag inte kunde hålla  én penna ens så jag hoppa över skolan igår.

men vi höres XD

hej då <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0