dålig dag !!!!!!!!!!

Hej XD
Idag har det fan inte varit en favoritdag !!
Har typ ingen teckning på mobilen så jag är ganska osocial :/ Sen fick man ett sms från Natti eftersom mobilen ville ha teckning när jag sov... och smset gjorde mig inge glad kan man säga ...
Så det har typ blivit tv hela dagen . Men sen när man fixat säg står fan en hund på verandan, pappa har ju allergi ?!
Då visar det säg att morsan skaffat en jourhund som Johanna släpat hit... och man vart ju inte glad av att vara den sista att veta det.
Men det roliga var att farmor gilla den och fråga farfar om dom skulle ha hund :D
Men han sa ju självklart nej :P
Sen har man typ kelat och lekt med Joker en stund. Lyckades även ta upp Evelyns ödla vilket är posetivt.
Sen undra farsan hur jag mådde eftersom jag typ har en dålig dag XD
Så man kan ju lungt säga att han förendras :)
Men nu ska jag ta bort mina sura miner och kela lite till med den gulliga hunden :)
ses<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0