första dagen i skolan :)

Hej XD
Idag vart det första dagen i skolan men var bara där i typ 2 timmar . Jag åkte dit med Natti, Robin och Dennis
fast vi vart tvungna att gå snabbt eftersom bussen från Ekerö var sen till Bromma... =/
Sen när alla samlas så skulle vi delas in i klasser . Transportarna var typ den minsta klassen xD
Fick även bli ensam tjej så vi får se hur det här slutar ;)
Det enda roliga med det var att när lärare presentera säg sa dom "hej alla killar och tjej " då var jag tvungen att små le . Och som tur var går jag och Dennis i samma klass så vi ska samåka till Gärdet imorn :)
Efter skolan drog vi även till donken eftersom vi inte åt lunch och på bussen hem träffa vi Victor som man inte träffat på EVIGHETER så det var trevligt .
Baksidan på yrkesplugget :D
Men nu ska jag vila ikväll eftersom halsen krånglar och det vart bara 3 eller 4 timmars sömn i natt :(
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0