fredag ;D

hej XD

Eftersom kl är över 12 så blir det i förrgår ;) då var det fredag . Då ringde Madde och sa att NALLEN var på Ekerö !!!!
Så jag fixade mig fort som fan och släåpa med mig hunden till Daniel och träffa Madde,Nallen,Jeffy,Philip och Daniel en snabbis :D



Men sen vart man tvungen att åka på mupp kalas .Det kändes lite konstigt men alla var glada förutom morsan som vart lite ledsen på småsyskonen härgade så mycket ... men när Jensa satt och skratta åt dom så vart det lungt XD fick även skit god smörgåstårta vilket var nice när man inte ätit på hela dagen :)

 GRATTIS Jens 40 år XD

Sen efter att man varit på muppfesten så träffa jag Dennis. Som jag sen släpa med mig till Skärvik eftersom jag ville att han och Madde skulle bli sams .... men det gick inge bra fast nu ska dom få sköta det där själv XD
När vi kom till bussen igen hade vi tydligen missat den precis . Men då kom vår räddning :D en ej i trafik buss gav oss skjus till ekvägen så .

Hemma hos Daniel var det ganska många när vi kom :) Andreas och Natti kom samtidigt som oss också.
Men eftersom Daniel är rädd om alla saker som inte ens var hans så drog vi till cafet brevid macken och kyrkan ;)
Vart även bjuden på öl och snus och med sång och getarr från bandet star fan och Andreas kunde det fan inte bli bättre !  XD
Dennis vart även glad att vara fylletaxi eftersom Robin körde på samma spår som jag XD han lova även att köra hem mig som tur var.
Sen kan man säga att folk gick och kom tillbaka hela tiden men man hade jävligt trevligt och kul hela kvällen :)
Sen drog dom som var kvar hem till Daniel igen efter ett par timmar . Men jag ,Robin ,Dennis,Andreas och Natti satt kvar en stund och fy fan vad vi garva hela tiden kom även in på sex hela tiden XD
det sluta även att jag och Natti pissa i kyrkans rabbater Men man vart fan pissnödig efter tre starköl :D

 Andreas och Natti :)
Dennis kollar in Robins goda öl XD
Jeffy, Hampus och Philip :P
nya kärleksparet Madde & Daniel ;)

När vi kom hem till Daniel kolla dom som var kvar på film så jag drog hem till Dennis där han och Robin var .
Sen när jag skulle hem fick jag sitta mellan Dennis och Robin på moppen det var fan skit kul för när vi kommer på bryggarvägen så tuta jag så Dennis vart tokig på mig :D Men den som körde bilen framför svängde inte när den visade det och körde jätte långsamt XD

Sen somna man av att värden snurra så man fick ju typ en gratis fylla :P

men ska sova farsan bad mig att inte vara uppe för lände ;)

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0