ödlor och groder ;)

Hej XD

Denna dag har varit bra iallafall :)

vakna typ kl 9 vilket var nice . Sen tog jag, Johanna, Evelyn och Jonas bussen till Bromma , jag busa med Jonas ganska mycket vilket var kul x)
I Bromma träffaq vi farsan och åt på donken sen vart det iväg till Bromma zoo för att köpa ödlor som Johanna och Evelyn har sparat pengar och köpt helt själva. Fast vi var där ganska länge så jag visade Jonas alla djuren . Han gillade fiskarna och ödlorna mäst . Fast när jag visade räckorna och musslorna fråga han om vi skulle äta dom.. då skaka jag fan bara på huvudet.
Men annars var det kul :D

 sån ödla tog vi med hem. Fast deras är 2 månader <3

Nu ikväll så skulle jag grilla hos kusinen med hans kompisar men jag kände ingen och var inte på topp. Så jag stanna hemma och grilla med familjen istället , farmor och farfar kom också :)
Sen när man skulle krypa till sängs skulle jag läsa lite om ölor eftersom man blir lite sugen att ha en .
Men istället har jag hittat nåt bättre ! :D
Jag ska övertala morsan att jag får skaffa en klockgroda.

visst är den cool ? :)

Men nu ska jag typ sova .

God natt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0