tummen upp , Grattis :P

hej XD

Igår var jag med Natti och hennes nya kille Andreas . Det vart tummen upp för han kan man lungt säga :)
sen var jag även med Natti nån timma själv innan det . det var kul att träffas och snacka eftersom det hänt så jävla mkt sen vi sågs sist :P

Sen var även Sofie hemma på besök vilket för en gångs skull var trevligt XD eftersom den senaste månaden har hon fan inte varit en favorit hos mig . Sen gav hon mig även beröm för hunden också så gårdagen vart en bra dag :)

Fick även sova i min säng vilket var skönt eftersom det typ var en vecka sen sist jag sov där.

Idag fyller även lillebrorsan 9 år så imorse väckte vi han på sängen och sjöng ;)

 (gammal bild)

GRATTIS JOAKIM 9 ÅR !!!!!! :D

ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0