sov hos Dennis XD

hej XD
kom hem igår kväll vi kl 19 typ . sen drog man ju ut och träffade Dennis och Madde :)
Och då bestämde vi helt random att vi skulle sova hos Dennis så när han, Madde hämta buskort och tanka stanna jag och snacka lite med Natti på telefon som man inte träffat på evigheter ... XD
Fast innan madde och Dennis drog snacka jag och Madde även med ådam vilket gjorde mig själv förvånad XD men tydligen var jag tvungen att ringa han eftersom madde tycker han är läskig :)
Men när han sa att vi var små så fick Madde snacka med han ist XD
Sen satte jag mig på bussen till stenhamra men när jag var frame så var dom inte dära.. det visade sig att moppen gått sönder igen ... XD
så vi fick en ganska lång promenad eftersom jag gick dom till mötes XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0