kvällen XD

hej XD

ikväll börja man med att jobba ... men jag gillar att den elaka nörden faktist var trevlig. Kallar han det eftersom han har fan utseendet som en elak nörd XD

sen när jag nästan var klar kom Dennis och Robin och så drog vi till Natti sen . Det roliga var att vi råka åka på ett gupp med moppen och då hör man Dennis och Robin säga "AJ min pung " medans jag bara garvar :D


Jag garva även när vi steg av moppen så natti hörde på långa vägar att vi kom XD

Sen drog vi till cafet vid macken och då såg jag även Madde och Daniel vid bussen så jag drog och snacka med dom tills Maddes buss kom XD

sen lite senare när vi sitter vid cafet kom även Daniel , Jeffy och Philip dit o getarren hade dom med säg XD 

Fick även en öl och vi hade skit trevligt :)

Men efter ett tag fick vi för oss att dra till statoil så då vart det vi tre igen på samma moppe fast denna gång satt jag i mitten för då var det ju mindre bögit ;D

Alla köpte vad dom skulle även röka skulle dom göra . Men ingen jävel värkar snusa längre så jag tog ta mig fan en halv cigg :S
några halsblåss vart det men jag ska fan hålla mig till snus XD

efter det fick man skjus hem av Dennis som var fan den enda som inte ens smakat en öl .

god natt <3

 Fan jag saknarfan mitt blonda hår lite XD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0