en promenad i stormen XD

Hej XD
Vet att jag skulle sova.. Men stormen utanför gör att man är vaken :/
Gick ut med Pucca vid kl 03:00 på en nattpromenad, jag trode typ att jag skulle blåsa omkull XD
(en cool bild )
Som tur var lyssna Pucca bra även fast jag hade henne lös :D
Men fan var rädd jag vart när en bil står stilla med helljus som blända mig mitt på gatan :O
Sen kom två personer ut ur bilen som visade sig vara en taxi, Pucca morrade för att skydda mig :S
Tur var så var det bara en festklädd tjej och en kille XD
Dom tyckte även Pucca var söt, fast dom lät mäst rädda när dom sa det ;)
Men självklart sa jag till Pucca att inte morra så då vart det bra :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0