IDOL ROBIN <33333333333333

Hej XD
Idag drog jag hem till Madde för att se Idolfinalen.
Hade skit kul ,sen ringde jag och Madde och rösta på Robin FLERA gånger men tyvärr kom han bara tvåa :(
Han som är så jävla snygg också !
Kommer ihåg när han gick in till juryn första gången och sjöng XD
Då ringde jag till Madde och sa att jag hittat en dejt till våran trippeldejt som vi skulle fixa mig en dejt till.
Fan va kul det var när jag sa att jag ville ha han på Idol, Madde som trodde jag menade nån jag träffat.. så hon vart lite besviken :D
Men men jag gilla han iallafall XD
Bloggar imorn om mitt och mammas handlande i Kistam.m men måste hitta min kamerasladd :)
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0