Julen hos mormor XD

Hej XD
Joakim och jag klädde granen dagen innan :D
Mysig brasa XD
Joakim kollade julstrumpan imorse när vi vakna :)
Han fick en tomtesparbössa med 50 kr , jag fick 50 kr . tack "tomten" ;)
Gjorde chokladbollar :)
Sen kom morbror Jens och fick leka med Puccas ben innan hon fick det ;)
Hundarna fick hundben av mig i julklapp :P
Avslappnat vid julankan ;)
Avslappnat vid brasan :D
Dragkamp mellan Johanna och Jens eftersom Jens ville äta klappen istället för att öppna XD
Tant Theresa med Elvira  ;) ( Tyvärr en dålig bild )
Julklappsöppning XD
Per med sin nya möösa :)
Hoppas eran dag varit bra XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0