kort skoldag

Hej XD
Var typ i skolan i 1 och 1/2 timme. Ganska skönt faktist. Men sen tyckte typ alla att jag ska bli lärare för att jag visade vad väjningsplikt :S
Alldrig livet här ska det fan köras lastbil :D
Sen fick man även sällskap på bussen hem och till skolan idag. Vist är det kul att snacka med folk men på morgonen vill man järna vakna vilket jag gör på bussen :P
Fast på senare tid mår jag jävligt illa av bussen ibland vilket är negativt som fan !
Nu efter skolan skulle jag åkt med Natti till stan för att julhandla men vi ska typ ta det imorn istället XD
Nu sitter man och väntar på farsgubben hemma hos mamma XD
För vi ska åka och handla min mat till helgen och sen ska jag anstränga mig för att inte starta konflikter hemma hos farsan :)
skriver mer ikväll vad man kommer göra där i helgen
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0