pratat med Madde XD

Hej XD
Igår hände typ inget mera än att jag var hemma och såg massa filmer och gick ut med hunden.
Så idag vart det lite mera än sånt eftersom jag var och träffa Emma och kolla vikten.
Även fast jag vart dödströt efter den jobbiga natten så gick jag ända till träkvista :)
Vilket jag tycker är långt ;) som tur var hade jag gjort framsteg , när jag kom hem däcka jag direkt XD
När man väl vakna så skulle man ju bara ut på en kortis med hunden.
Men benen ville annat så det vart långpromenad ist vilket var skönt :)
Sen på kvällspromenaden ringde jag Madde :D
Var ju tvungen att kolla hur det var i Hudigsvall och se om hon kommer hem i tid imorn, eftersom på torsdag ska jag med henne och hennes familj på 24 timmars båtresa XD
länktar till det så att man kan ha kul :)
Yänkte bli snyggare på bild denna gång ;)
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0