min frisyr XD

Hej XD
Idag vart det att man tog sig i kragen och gick till skolan. Fast det hade inte varit fel att stanna hemma
en dag extra bara för att vila upp sig ;)
Men imorse var det fan nära att jag stanna hemma endå... Men det var för att nån jävel tagit min hårspray :O !!!!!!!
Sen dök den som tur var upp från ingen stans vilket gjorde morsan glad XD
Eftersom då vart jag tyst och kunde gå till skolan endå. Eftersom jag vill ha min frisyr när jag går till skolan :P
Det låter fjantit men har inte varit utan min frisyr mer en tre gånger typ i skolan , det ska fortsätta vara så !
Med eller utan blomma eller mitt classic bandana spelar ingen roll :P Bara bullen är dära ;)
Även om Bullen inte finns på sista bilden så gör den hela frisyren XD
I skolan var det väll som vanligt . Förutom att Natti och Dennis var sjuka ... Sen hade vi även innebandy på gympan... jag sög :/ Fast jag vart som tur var bättre på slutet :)
Lagade även min egna middag idag :D Är så jävla stolt ! Så nu vet jag hur man steker kyckling , man lär sig fan alltid nya saker i köket XD
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0