En julhelg XD

Hej XD
Hann tyvärr inte blogga igår men gör det nu ist.
Så hära såg jag ut i Torsdags då jag skolka och åkte till kista med mamma :)
Där vi bland annat köpte granar till alla barn och julklappar till alla förutom mig XD
Vart även bio och såg den nya twilight filmen. Men tyvärr vart jag faktist lite besviken :/ Fast det var nice att jag och morsan var själva i biosalongen :D
Sen när vi var i brommablocks så hitta jag denna klänning på Vera mode vilket var tur ! :)
Eftersom jag gick runt i hela kista efter en röd kläning men hitta ingen jag ville ha. Förutom den Madde hade köpt XD så man var jävligt nöjd med den här !!!
Igår vart det Julmbak med mer :)
Så vi målade grejer till granen , gjorde marcipanfigurer och baka lussebullar :D
Sen byggde jag ihop pepparkakshuset medan Johanna dekorera det XD
Så igår vart det en bra dag förutom lite bråk som det brukar vara ;)
Medans idag har dom satt upp granen , sen har vi även sätt på julfilmer hela dagen XD
Dom började redan igår med en päron till farsan firar jul. Men då var jag häldre ute med Madde, Robim och Dennis :)
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0