julhandlat med Natti :D

Hej XD
Idag vart det som sagt in till stan och julhandla med Natti :D
Hade skit kul och har typ handlat alla julklappar jag behöver men vi får se om jag behöver åka en gång till.
Man vet alldrig ;)
Innan jag åkte till stan XD
Vi var ju bara tvungna att prova denna mössa ;)
Heter man Grahn så gör man ju det ;D
Natti fick vara den söta renen istället :)
Natti ville vara tomten :)
Medans jag fick vara den gamla tomten :)
Vi var ju tvugna att testa lite solbrillor också ;D
Fick värsta julstämningen av detta. Köpte även brända mandlar och drack en chailatte vilket var jätte gott med tanke på att man inte ätit sånt på bra länge :D
Vi kollade även runt på julmarknaden vi T-centralen vilket var lite kul :)
Dom hade även lite musiker där som spelade trumpet och sånt vilket var mysigt , det enda som saknades var ju snön då men den kommer får man väll hoppas XD
För nu var det bara regn :(
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0