åktur i koredoren XD

hej XD
min dag började ganska surt... jag feilade totalt på musiken... så jag hoppas få att få g iallafall.

men sen vart jag bara surare av att en som går i sjuan säger till mig att en lärare som hjälper oss med elevrådet hade bett henne och en annan sjua att fixa ett möte :O
vilket gjorde mig skit sur eftersom det är min uppgift !! så jag och madde snackade lite och bestämde att nu jävlar måste vi göra nåt åt elevrådet !! och eftersom vi har mest ansvar bland eleverna så ska vi fixa lite så att vi kan vara lite stålta över skiten när vi går ut :)

Som tur var vart jag gladare till rasten eftersom jag vägra ge ifrån mig fotöljen så fick jag åka på en tur i koredoren xD det var skit kul men tyvärr så tog dom fotöljen sen.
fast det roliga slutade inte dära , jag hade skit kul när dennis var busig nog att peta pennan i anne-sophies lås xD
det e ju tillåtet att vara barnslig iblan ;)

sen har det inte hänt så mycket träffade natti, jimmie, gurra och dennis en stund vid ica :)
fast det hände inte så mycket xD

jo juste eftesom mina hårblommer är borta så har jag min bulle på huvet igen fast man blir lite kall om huvet :P

det var allt för idag

ses <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0