nationella oxh långpromenad :D

hej XD
den här veckan hade jag nationella prov i svenska.det gick inte så bra eftersom jag skulle skriva en krönika och det har jag alldrig gjort tidigare XD

sen i torsdag hände något kul :P min syrra hade ett fotoprojekt och jag fick vara model .
så jag hade en mössa gasmask och underkläder det var skit kul och udda :D
fast sen tejpa hon in mig och det gjorde fan skit ont att ta bort den där tejpen :S
fast sofie bjöd mig på pizza så jag förlät henne :D

och igår kom natti och henke över eftersom jag hade ff xD
vi såg på Ronja rövardotter eftersom henke vägra se mio min mio .
då slog det mig för första gången att min syrra Tova är som ronja i sättet XD




sen idag så tog jag en långpromenad med pucca :)
det var ganska länge sen sist men det var jätte kul träna hennes luktsinne eftersom hon fick leta efter sin leksak eftesom snön e så djup xD sen har hon blivit bättre vid hundmöten så promenaden var jävligt lyckad :D
måste värkligen lägga ner mer energi på henne !!

Men en sak gjorde mig lite sur på promenaden var är jag gick genom området så såg man massa hundpiss på snöhögar även på våran tomtgräns på framsidan -.-
förstår inte hur folk tänker det e ju äkligt ! 
vi har iallafall lärt våra hundar att dom får kissa vid parkeringen i buskarna eftersom i området leker ju barn och sånt.
hejdå ikväll ska man träffa robin och dennis typ xD  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0