allergisk mot pussar ;)

Hej :) Igår tog man första doppet i siljan. Man vart ju bara tvungen eftersom jag och morsan åkte ända till mora för att jag desperat var behov av shorts ;) tova och jockis blev också jaäligt glada eftersom dom fick bada med mig så det vart ju bra :D Senare på kvällen drog vi ut i rättvik och träffa även ludwig. Han var jätte gullig mot tova och gav henne en puss :) men det var för att hon sagt till alla andra att han var allergisk mot pussar :-) haha Han var även trevlig mot mig och johanna fast. Han brukar vara snäll mot mig. Men värkar nästan snällare när han är full :) sen lyckades jag ven smaka lite öl så jag var nöjd ;) men snus skulle fan inte sitta fel nu xD Resten av kvällen vart inte så kul men hoppas denna kväll blir bättre ;) Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0