malmö & köpenhamn :D

Hej XD

här kommer första anledningen till att jag inte bloggat på en vecka typ :P

 Jag och lillebror på tisdag morgonen XD
självklart behövde jag en chai latte också , eftersom det var jävligt tidigt :)

 Jag och farmor löste korsord i slutet av resan men vi skrev lite fel :P Farfar vart inte så glad eftersom vi skrivit med bleck ;)

 Sen när vi kommit till Malmö så hälsa vi på gammelfaster vilket var skit kul XD hon och farfar lärde oss även att spela skipp bo :)

 Dagen efter vart det över till Danmark och köpenhamn :D Farmor var ju tvungen att köpa korv XD

 Väl inne på Tivolit i köpenhamn så åkte jag och farsan den här två gånger XD och tur var väll det för andra gången såg jag den enda snygga dansken , han jobba där så jag hade gärna åkt fler gånger ;)

Johanna och Jonas åkte båtarna vilket var lite lugnare XD jag och Farsan åkte dom även en gång :)

 Den här var fan läskigast och den fick jag åka själv ! :O

 Dom hade även ett akvarium på Tivolit XD så vi fick även se massor av coola fiskar :)

 Vi åkte sen ner till en hamn och åkte en turistbåt :)

 Sen åt vi även på en mysig resturang XD Det roliga var att jag hade tjatat om öl när vi endå var i köpenhamn . Men farsan gav inte med sig ... fast sen när Johanna skulle ge mig sin tomat när vi åt , så tappa hon den i farmors öl XD så lite öl fick jag smaka ;D

sista dagen kolla vi runt i Malmö och jag & Johanna shoppade lite XD

 vi såg bland annat den här byggnaden som låg vid havet så jag kände hur kallt det var XD vilket det inte var :)

 På vägen hem fick vi åka ett gammalt tåg hem och våran vagn var trasig så vi fick  egen kupe i första klass ist :D

det var två dagar i Malmö & köpenhamn. Tack Farmor, Farfar och Pappa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0