nått nytt :)

hej XD
tängte sno maddes ide eftersom jag inte är så jävla aktiv och så XD Så när jag kommer tillbaka från rättvik tänkte jag börja med det här :)
Dag 1. lägg upp en bild på någon du tycker om.
Dag 2. lägg upp en bild på någon i din familj.
Dag 3. lägg upp en bild på dig själv.
Dag 4. lägg upp en bild från en konstig tid i ditt liv.
Dag 5. lägg upp en gamal bild på dig.
Dag 6. lägg upp en bild där du ler.
Dag 7. lägg upp en bild på någonting vackert.
Dag 8. lägg upp en bild på dom du umgicks med idag.
Dag 9. lägg upp en bild på någon du inte pratar med längre.
Dag 10. lägg upp en bild på någon du strulat med.
Dag 11. lägg upp en knasig bild på dig själv.
Dag 12. lägg upp den första bilden i din dator.
Dag 13. lägg upp den bilden du har som skrivbordsunderlägg.
Dag 14. lägg upp en bild på någon du saknar.
Dag 15. lägg upp en bild på något du gillar att göra.
Dag 16. lägg upp en bild där man ser att du är sur.
Dag 17. lägg upp en bild på ett husdjur du har/haft.
Dag 18. lägg upp en bild från din senaste födelsedag.
Dag 19. lägg upp en bild där du ser riktigt glad ut.
Dag 20. lägg upp en bild på din senaste kille.
Dag 21. lägg upp en bild på dig som liten.
bloggar ikväll ;)
ses <3


Kommentarer
Madde

Haha, hermis ;)

2011-07-26 @ 13:22:12
URL: http://madeleinefr.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0