Alice Cooper , Flygplan och Lundhagen :D

hej XD
I måndags såg man Alice Cooper på grönalund . och basisten hade en skit fin mage !!! :D
hade iallafall skit kul med Madde, Andrea och Josefin som var Andreas kompis .
Andrea skulle tydligen rama in ett sånt dära glitterband som hon fick tag i :P
Sen i Tisdags vart jag typ depp igen ... men då tänkte jag bara på det en kompis skrev en gång "när allt går dåligt ska man tänka på att även flygplan startar i motvind" det hjälpte lite ;)
I Onsdags vart det långpromenad med Pucca . Sen träffa jag även Natti och lite senare kom Philip , Nhär , Max och deras kompis . Men sen när Jeffy och Daniel kom var dom tvungen att dra . Fast vi träffa alla lite senare och när jag fick ont i huvudet och lessna på Jeffy drog jag hem XD
Idag där imot så drog jag till lundhagen och träffa Madde och var barnvakt åt Jonas :D det var kul har inte badat sen Sala och jag lekte med Jonas , Madde och jag solade också vilket syns nu eftersom jag blivit ganska röd på ryggen :P
Som tur var hade man iallafall ingen träningsvärk från gymmet igår så lite skönt var det XD
lovar att blogga lite mera XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0