lördagen och familjedagen :)

hej XD
I lördags var det dags för den årliga släcktträffen på pappas sida .Pappa var inte dära och det vart ganska få gänfört vad vi brukar vara.
Men en sak som gladde mig var att det vart rekord i antalet hundar :)
siffran vart bara 3 men för mig är det stort eftersom många inte gillar hundar i den släckten ...
Fast jag hade kul endå eftersom jag satt och snacka hundar med nån släckting som hade en jätte fin schäfer.
Men sen när Pucca kom vart jag upptagen med henne eftersom syrran snodde hem henne i Onsdags och jag saknade faktist ! :D
Lite senare kom även en Tax .
Sen när släcktträffen väl var över drog vi till hundparken så att pucca skulle få springa av sig men det var typ inga hundar dära så då drog jag till Ekerö igen XD
På bussen träffa jag även Madde, Alina och Zara vilket var trevligt :)
Sen vart det utgång  vilket vart hem till Marcus som hadde ff :D
Dom andra höll sig till cider men jag hade öl . tyvärr var den fan inte god i början men när jag satt på Annas pakethållare ner till södran vart den jävligt god :)
Men efter en stund drog vi tillbaka eftersom Dennis var hemma hos Marcus XD
kvällen vart iaf trevlig även om jag ångra att jag ringde syrran när vi var vid vallen , att Marcus fick telefonen och ringde mäniskor jag hällst vill glöma hade jag kul endå :D
Idag har man istället varit med en liten del av familjen på postkodskampen XD
det var ganska kul faktist :)
hinderbanan XD
Johanna spana in snygga killar från laget Linköping ;)
i pausen man boxas och sprina hinderbana XD Johanna gillade att boxas med Joakim :)
Men nu är det sängen som kallar om jag ska årka träffa Madde och hämta hem pucca imorn XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0