min syrra har tagit studenten ! :D

hej bloggen XD
igår tog min syrra studenten XD
det var skit kul för henne sen vart det picknik i drottningholm . så allt slit vi har gjort här hemma lönade sig inte men rent är det hemma XD
fast det var kul i parken eftersom när vi skulle hem så startade jag , johanna och min farbror mårten tårtkrig :D
picknik
senare på kvällen så drog jag ut och träffa Madde, Dennis och Enlund XD
först hade vi inget att göra så då drog jag hem men sen när jag kom tillbaka så var vi med Alex och Conny när dom vänta på bussen vilket var ganska kul . sen träffa vi även raggarn och några till nere vid kanalen vilket också var kul så kvällen vart lyckad iallafall XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0