sorry ... lite av min vecka :)

hej XD
Förlåt att jag inte skrivit på två veckor typ. Men föra veckan var jag med Madde i Sala på hennes landställe :)
där vi även firade midsommar :)
Ska skriva om det när jag är inne på rätt dator :P
Sen har det fan inte hänt mycket förutom att man åkte till pölen med Natti , Daniel och Jeffy .
Det vart ganska kul eftersom jag och Daniel hade sandkrig XD men eftersom jag gärna ville åka bil hem så gav jag upp ganska snabbt .
Sen behövde jag även dela handduk med Jeffy vilket kändes lite konstigt men man vart ju tvungen eftersom vi lyckades bara få med oss två handdukar :)
gårdagen degade man bara framför data och tv eftersom två i familjen var ganska bra på att sabba min morgon ... sen vart man ju bara mer degig av att tänka på två kompisar som blivigt idioter iallafall en av dom XD
Sen vakna jag för typ en timme sen... men dagen vart ju inte helt förstörd eftersom jag och Madde ska typ dra och gymma kl 5 .
en bild på Pucca och Joakim i Måndags på kvällspromenaden XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0