samanfattning på dom närmsta dagarna :P

hej XD

I Torsdags vart det utgång då med. Kvällen börja nere i kanalen. Men sen vart Alex och Gurra hungriga XD så kvällen slutade med att jag hade varit mest pratglad med Dennis och Alex. Madde och Gurra bytte skosnören , jag fick med mig Alex tröja hem :P
Sen gick även raggan runt och sjöng att han skulle få ligg ikväll men han vart ju total dissad av madde då XD Så dom planerna blommade alldrig ut .

Och  i fredags var det att fara hem till kusinerna för att fira min kusin Anton som fylde 18 i lördagen :P
Men det roliga var att han hade bjudit över mor min dit också . Så farsans min när han såg henne var skit kul ,fy fan vad jag bara ville skratta då :D

  GRATTIS ANTON XD


I Lördags var jag fan så jävla seg så jag träffade inte Natti ,Daniel och Dennis fören på eftermiddagen XD
Men jag och Dennis orkade inte se på film så vi bestämde oss för att dra hem till honom istället och vänta på att Madde skulle komma till Ekerö. Sen när Madde väl kom så drog vi hem till Dennis pappa eftersom vi skulle sova där nu när han hade ff :)
sen drog vi även in på dagisgården på det dagis jag har gått på eftersom Dennis nästan bor granne med det dagiset.  fy fan vad jag hade kul då XD
fast Dennis hade ingen läsk så då drog vi hem till min farsgubbe och hämta det och popcorn sen vart det också kul eftersom farsan åkte limo innan vi kom så jag och madde fick väll åka limo några 100 m medans Dennis stod över eftersom han hade moppen XD
Annars kollade vi typ på tv och snacka hela natten. Men vid 4 var jag och Madde för trötta så hon somna på soffan och jag fick sova i Dennis säng XD
Han skulle igentligen ha dyngnat men han hade tydligen sloknat i sin farsas och styvmorsas säng några timmar efter oss :P

igår blir det eftersom kl är halv 4 så ängnade jag dagen med att först vara med Alex ett tag när han kom och plinga på dörrhålet . Men sen drog jag och träffa Daniel och Natti när han skulle spela fotboll med några och vi åt kladkaka dom bakat och jag var med dom ett tag :)
 Innan jag tog Ninjo hunden vi är hundvakt åt och gick ner och jobba på Taxi XD
fast tyvärr lyckades jag börja bråka med morsan också eftersom jag funderar på att flytta hem till farsgubben och massa annat skit ... :P

 Ninjo "hjälper" mig att städa  <3

ses <3  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0