jag <3 dennis mössa XD

hej XD
igår vart det en träff med Natti och Jeffy , fast det fans inte så mycket att göra XD
sen kom även jimmie fast efter ett tag skulle Jeffy hem. Så då smsa madde och då  och fråga om vi var på att våldgästa Dennis ,vilket vi var :D
det gick väldigt bra typ eller vad man ska säga. Fast av nån anledning tog jag hans mössa och den passade bättre på mitt huvud en hans så den satt kvar där ett tag XD
men jag typ vägra ge tillbaka den och la den i skjortan så det sluta med att jimmie brotta ner mig på marken och natti tog tillbaka den till Dennis :P

sen idag hade jag bara två lektioner så jag sluta jävligt tidigt :D
så man gjorde Dennis sälskap ner till centrum , för att sen dra hem och fixa mig eftersom morsan skulle med mig till banken och fixa bankkort och legg :)

Men man vill ju endå vara social när man sluta så tidigt och inte dega framför tvn som man brukar XD
så jag mötte upp madde så drog vi och överaska Dennis idag igen.
fast då kolla vi typ runt i hela huset och flumma ganska mycket och hade kul :D

men sen drog vi ner till centrum för att jag skulle möta farsgubben en snabbis, då hade jag fortfarande på mig mössan vilket var ett under :D
fast sen skulle Dennis dra men jag fick låna mössan lite till XD
så jag och Madde åkte till V-by men vi fick inte tag på personerna som bor där så vi drog tillbaka till ekerö till var och en .

sen ville Dennis ses igen men jag var tvungen att plugga tyska och han ville hjälpa mig XD
men det vart bara att man dega framför tvn här hemma, stog ut med min jobbiga syster som fråga om vi
 var tsm -.-

 sen precis innan han drog tog han tillbaka sin mössa :(

vi ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0