långpromenad :)

hej XD
det vart ingen drottningholm i söndags. Istället kom min syrra hem ett tag , visa modellbilderna på mig XD
fast hon fick banka lite  vett i skallen också på mig eftersom jag tyckte hennes kompis var skit snygg på bilden,
då sa hon att jag måste tycka att jag själv e sygg eftersom vi hade samma kropsform.
vilket jag förneka ett bra tag. men jag gav upp efter ett tag... som vanligt!

sen fick resten av familjen leka modell eftersom jag vägra. Istället var jag hennes asistent :)

Igår hende det fan inte så jävla mkt det vart värdens diskution på tyskan vilket jag tyckte var ganska kul :)
hehe ingen gillar åsa längre men hon e ju ingen bra lärare enligt många.

även idag vart det en liten diskution på engelska så jesper drog till rekton och snacka.
fan man vill ju fan ha rekton som lärare istället :)

annars har jag varit ganska sur av mig idag ... men efter en långpromenad med Pucca som skötte sig skit bra så är humöret på topp igen :D

 (gammalbild )

man börjar fan märka att våren är på väg också :P
 senare kanske man drar ut och träffar natti som man inte träffat sen i fredags XD

vi hörs<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0