sportlovet xD

hej XD
jahap då var det slut på detta lov imorn är det skola som gäller ...
men man ska nog inte klaga så mkt eftersom man har fått slappa men endå gjort saker :P

det börja med att man "firade" på fredagen att lovet var här fast den kvällen vart lite konstig när man väl tenker efter ...
det börja med att jag och natti träffa Erik och Jimmie när dom var ute och kröka sen kom även lite anra mäniskor med XD fast det kändes lite konstigt när Madde kom också ... man har ju snackat i skolan och allt men det var ju typ 6 månader sen vi träffades utanför skolan :P
fast kvällen sluta bra endå med kundvagnsrally och mer XD
synd bara att Erik vart så full att Adam och han gick hem rätt tidigt. För dom e ju roliga att vara med :)


 som sagt det vart ganska mkt kundvagn typ XD

sen var det ganska lungt till på onsdagen eftersom jag var tvungen att vara barnvakt ...
men det vart ganska chill hade ff då så det vart att man bjöd hem lite folk och hade lite kul , vilket jag värkligen behövde !

sen har man hunnit med ett nattgibb på IO med Natti och Jeffy, lärt sig spela left 4 ded 2 tror jag det hette :)


och i fredags vart det även fredagsmys eftersom då såg jag , Natti ,Gurra ,Alex ,Jimmie och Jeffy på Jackas hemma hos Gurra vilket var ganska kul det med . =)

 
fast dagen efter vaknade man upp med värdens jävla magsmärta men som tur var gick den över.
så jag drog till en kompis och såg på film och spela lite wow det var faktist jävligt nice XD
fast jag vart lite generad över en sak jag skrev i bloggen förut , men sånt får man ta antar jag :P
fast min morsa vart fan inte glad när hon vakna kl halv 3 och märker att jag inte var hemma så hon vart så arg att jag vart hemtad :s

oj nu vart ett jävligt långt inlägg typ XD berättar mer imorn :P

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0