gympan igår och lite om idag XD

hej XD

igår hade vi gympa som vanligt första lektionen . Men det ovanliga var att tre tjejer i klassen sträckte sig eftersom uppvärmingen inte var den bästa... :P

Som tur var hade min syrra gympa efter oss så hon bar madde en bit eftersom hon var en av dom som sträckte sig. Fast hon vart ju sen tvungen att gå på lektionen så jag fick hjälpa Madde att gå, sen fick jag bära henne lite  men tyvärr så är jag värdens klenaste , Dennis var fortfarande hemma så som tur var kom Alina och bar henne sista biten till skolan så att hon skapp belasta benet för mycket XD

 först vart det bröllops lyftet :P

 sen vart det brandmansgräppet XD

 Alina körde båda dom greppen och rida rygg :)

så tillslut kom vi till skolan .

Sen idag har jag inte gjort ett piss har typ gått runt i mina myss kläder (min eriktröja och mjukisbyxor) hela dagen och sätt på film och varit inne på datorn :)
sen har man även dampat på syrran som först hade sönder en ramen och glaset till ett diplom jag har haft inramat . Men det värsta var att hon skulle limma ihop allt när ingen såg så då limma hon fast allt på diplomet...

sen vart jag även lite lack på styvfar som facereipa mig ... han skrev ju inget dumt men man blir ju bara sur av själva grejen att han varit inne på min facebook :S

men men jag hoppas denna dag blir bättre eftersom kl är ju typ mitt i natten XD

men god natt allihopa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0