klocka i en ring XD

Hej XD
Idag efter skolan åkte jag med Madde och Dennis till stan. Dom skulle köpa ringar vilket jag tyckte var skit kul, när vi kom till punk shop för att fixa Dennis ring så vart det skit kul eftersom en kille som jobba där sa till Dennis att om hade ringen där så skulle ju tjejerna tro att han var förlovad. Då svara jag att dom skulle förlova sig men att dom inte var tillsamas :D
Så han la roliga komentarer vilket Dennis tyckte var pinsamt tror jag XD
Men det var inte bara dom som skaffa ring det gjorde jag med. Fast inte en man har på ringfingrett utan en ring med en klocka i :)
Eftersom jag såg på Maddes blogg att hon hade en , då ville jag också ha en :P
Så jag har haft en bra dag XD
Men nu måste jag skriva klart historiearbetet.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0