Nemo :P

Hej XD
Idag vart det mer verkstad... gillar fan inte skolan just nu. Men gympan var faktist kul och jag har till och med börjat tycka det är kul att träna vilket min klass inte vekar gilla eftersom det bara var jag och bröderna Larsson som var med :O
Dennis slipar i verkstan XD
Efter skolan så åkte jag till bromma och väntade på morsan och Johanna för att sen dra till arlanda och hämta Nemo :)
Men det vart inte så kul som jag trode eftersom jag var ganska sur på Johanna ... Eftersom hon tydligen tror att Nemo är hennes hund ...
Men efter lite frisk luft med Pucca och lite pussel och musik vart allt bra igen och jag hälsade
ordentligt på honom :D
Älskar även den här bilden som jag fick med Johannas läppar på :D
HAHA ! :D
Jag känner värkligen medlidande till lilla Nemo också med tanke på att vi ska hjälpa honom bli en vanlig hund igen <3
Han ser ju ut som en valp men han är igentligen 2 år och har spenderat det i ett trångt utrymme :( Fattar inte hur någon hemsk människa kan göra så ?! Men som tur var fick han upp vikten med hjälp av gröt hos sitt jourhem på Irland. Men konsekvenserna är inte bara det.. som man ser har han slutat växa :/ så den här stackarn var verkligen utsatt för grov djurplågeri i mina ögon -.-
Så nu vet ni lite om honom XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0