helgen XD

Hej XD
I fredags efter skolan drog jag och handla. Denna gång var det inte till mig utan Pucca :)
För jag menar även hon behöver ju synas i detta mörker och ha rena tänder, därför köpte jag ett halsband som var av reflex och tandborste för hundar ;)
På kvällen drog man även ut för att träffa Madde , Dennis och Robin XD
Men som vanligt fanns det inget att göra än att typ få pli på Pucca som skötte sig bra efter ett tag.
Eftersom jag tog med henne ut och bort från Nemo eftersom han gör henne till valp igen :P
Sen igår vart det promenad med Natti och Poppy på eftermiddagen.
Fast jag kände mig så ofixad så jag var tvungen att göra det innan jag gick utanför dörren XD
Sen bestämde jag mig även för att ta en mini promenad innan vi träffa dom eftersom att jag inte ville att Pucca skulle vara öcverspedad i 180.
Så vi fick vänta lite på Natti och Poppy men det gjorde inget eftersom Charlie kom och ville bli klappad vilket var bra. Eftersom han inte brukar vela bli det när han är ute :D
Men nu har han rymt hemifrån eftersom Nemo är här så det var nice.
Och under tiden var Pucca snäll att sitta finnt och vänta :D
Sen kom Natti och Poppy XD
Pucca ville ha Nattis hundgodis ;)
På kvällen vart det filmmys med familjen och att driva med Per.
Vi lurade honom med att säga att det smög runt en gammal gubbe i området så han åkte runt och letade efter jobbet innan han kom in XD
Sen när han kom in skrämde morsan honom :P
jag och Joakim spanar ifall han skulle komma XD
Morsan väntar XD
Per öppnar dörren XD
Idag har därimot dagen varit seg !
Det ända man fokuserat på är att få Pucca att sluta morra när nemo vill ligga brevid henne. Vilket har börjat ge framsteg :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0