rummet hos farsan XD

Hej XD
Jag är inte död men i Onsdags så hände det lite saker både hemma och bland kompisar så humöret har inte varit på 100 % kan man säga. Fast lite kul hade man när jag drog till farbrors företag på UVA och såg hur man slipade spolare till diselmotorer :P
Annars  har det nog inte hänt så mycket , nu sitter jag hemma hos farsan i mitt nyrenoverade rum som farsan och syrran fixade när dom var hemma och sjuka XD
Det jag älskar med rummet är soffan, gardinerna och gungstolen :D
Fast jag ska även leta reda på bilder m.m för att göra rummet mer personligt, även tacka syrran som gav mig gardinerna :)
För innan dom fixat rummet var det här som en soptipp typ. Alla grejer som dom inte ville ha kastade dom in här så sänger var fylld och i rummet fanns bokhyller fulla med saker. så den enda ytan som var min egna var sängen som stod under den sängen jag har nu , skrivbordet XD
Så man kan säga att jag är skit glad över att farsan fixade detta :)
Idag är väll planerna att dra på bio med Robin och Dennis , även träna på gymmet ;)
Men vi får se vad som händer.
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0