Gymnasiemässan :P

Hej XD
Idag var man på studiebesök på bilia vilket var si sådär... Det roligaste var väll att Dina , Natti och jag spana in dom bilmekaniker som var unga och snygga tills dom kom på att dom hade ju killar och kunde inte göra sånt :)
Så dom spanade killar åt mig ;)
Men den riktiga anledningen till att vi var där var för ett föredrag om facket som två gubbar höll i , den en var typ som värsta generalen i armen :O
Efter det så drog man hem och åt lunch , såg på en serie och ut med hunden.
Fast sen var det bara att dra sig till Älvsjömässan eftersom jag skulle hjälpa yrkesplugget på gymnasiemässan XD
Fast först var det segt och ingen var intereserad av våran linje ...
Så då fick jag hålla en sjöstjärna och en krabba istället eftersom dom i moneton brevid hade sånt :D
Fick även Jimmy att göra det vilket förvåna mig XD
Men sen när han drog hem var jag med Noa och kim istället , eftersom noa tyckte att folk skulle komma till oss så la han sig vid däcket på lastbilen och lekte modell så fort några tjejer kom haha !
Men det funka inte det häller men vi hade kul ! :D
Sen när vi jobbat klart så drog dom med Dina och hennes  kille till donken eftersom dom kom när vi slutade XD
Men eftersom Per fyller 50 idag så valde jag att dra hem för att vara med på familjefirandet :)
Så GRATTIS PER 50 ÅR :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0