Benjis hemkomst :)

Hej XD
Igår efter att man tränat rastat Pucca och plockat undan lite i hela hustet så hände det.
Jag och mamma åkte upp till Arlanda och hämta hem Benji :D
Fast jag vart fan lite närvös när vi gick igenom en tull, men som tur var vart man ju inte stoppad ;)
Även fast vi var sena så var vi tvugna att vänta två timmar på flygplatsen.
Han kom ut på lastkajen :D
Sen fick han hälsa på morsan XD
Sen vart det min tur, han tydde sig till mig direkt eftersom han var lite rädd och jag hukade mig ner :)
Han gillade att åka bil men vart orolig så fort jag eller mamma lämna bilen.
Haha han gillade morsans famn :) Desutom kommer han och Katy nästan överens vilket är bättre än dom andra hundarna vi haft ;D Sen fick surkärringen även raketer i rumpan när vi släppte lös alla hundar vilket vi tyckte var jätte kul att se :D
Efter det drog jag ut och träffa Robin och Dennis , Pucca fick även hänga med :)
Vi gick typ runt och snacka i en timme innan vi drog oss mot gustava. Där träffa man först Madde :)
Men sen kom även Erik och gav mig en kram och han var jävligt full XD
Sen vart jag tvungen att träffa Adam ... Fast han hälsade iaf när jag sa " Hej Adam"
Sen snacka man även med Jimmie ett tag och sen när Madde drog hem så drog vi alla XD
Fast jag drog hem när jag följt dom till övergångsstället eftersom av nån anledning hade Adam gjort mig så jävla arg att jag ville slå sönder något och jag tyckte att han betedde sig som en omogen 15 åring fast han är 20....
Resten av kvällen så gosade jag med Benji i soffan :D
Fast Johanna vart sur när han låg vid mig och inte sprang fram och hälsa ;)
Han trivdes hos mig iallafall XD
Fast Pucca vart fan inte glad när vi skulle sova... Eftersom att hon la sig i min säng som vanligt men Benji ville ju ligga i min säng också vilket gjorde henne sur :/
så jag hade Benji vid huvud kudden och pucca där hon brukar ligga , det tyckte jag var jätte mysigt ! XD
Fast sen gick Pucca in till morsan och surade medan Benji låg kvar tills morgonpromenaden i morsen <3
Så nyss fick vi tillrättavisa min bongiga hund som har tagit mitt rum till sitt revir ...
Men nu ligger hon iaf här och surar XD
Tur att hon är söt eftersom jag inte är värdens vakraste på morgonen ;)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0