sågat och varm mjölk XD

Hej XD
Nu sitter man och tar en kopp varm mjölk.
Eftersom jag bara får dricka mjölk och vatten så får jag skippa obojen :)
Efter lunch vart man trött av skolan på riktigt eftersom man var tvungen att såga i metall :S
Men som tur var hjälpte Dennis mig och jag honom.
Så när jag sågade så satt han på bänken och tvärt om :P
Men eftersom jag inte har så mycktet armmuskler så fick han såga mäst :/
Båda vart tröta iallafall :)
Så när man kom hem efter mötet med Emma där jag kollat vikten och allt som går framåt så slockna jag i soffa.
Sen vid middagen så ropade Madde och Dennis ut mig så jag träffa dom en stund. på den stunden hann vi bestäma att vi skulle ha en liten mini jul bara vi XD
Men sen  var jag så jävla trött och gick in igen.
Men nu ska jag gå ut med den sovande hunden i soffan XD
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0