filmkväll m.m. XD

Hej XD
I fredags var det filmkväll. Det var inte så många som kom men det var roligt endå :)
Vi såg två filmer som var halvbra... Lordi förstörde den en genom att det var dom som var monstrerna XD
Den andra filmen handlade om typ halvnakna onda brasilianare som kidnappa och döda amerikanare.
Det roliga var att dom som skulle vara svenskar i den filmen fick heta Anika och Sven hahaha ! :)
Men sen var Nallen och hennes kille tvungna att dra och lite senare vart även Robin tvungen att åka hem :(
Men då fick iallafall jag och Dennis se på en komedi som fallde oss mera i smaken :D
Sen gick vi och la oss kl 5 men redan kl 11 vakna man av att Madde hoppa i sängen för att väcka mig XD
Sen Efter att man slängt ut Madde och Dennis så tog man ett snabbt träningspass och fixade sig XD
Men sen vart det bråtom hem till farsan och familjemiddagen med alla som vi skulle ha.
Först var kvällen ganska seg och tråkig men sen pratade jag med Mårten och lyckades bevisa för honom att han hade fel ! :D
Fan förstra gången det hände XD
Sen berätta han även vad han gjorde på sitt jobb mer än att pilla sig i naveln och dricka kaffe. Vilket visade sig vara riktigt interesant ! :P
Och igår slappa man och gjorde farsan sällskap när han skulle lämna plåt och verktyg lite överallt XD
Men lite galen vart man endå på hans fru som tjata på mig att äta mat :O
Fast dom hade ju inte maten jag kunde äta XD
Men nu måste jag typ kolla vad vi gör på engelskan.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0