Mc verkstad & middag hos farmor och farfar :)

Hej XD
Idag vart det mc verkstan på förmiddagen vilket var ganska kul, eftersom vi fick ta upp en hoj på liften och fixa lite. Sen vart jag även glad att jag fick upp en motorcykel på centralstödet som vägde 250 kg :D
Utan någon hjälp av killarna som hjälpte mig hela tiden fast jag inte ville... jag menar bara för at jag är tjej så betyder det inte att jag är handelsförlamad ;)
Sen vart resten av dagen seg så jag satt typ och ireterrade Blommis eftersom han ireterrade mig. Fast han gav sig när jag petade han i sidan eller enligt honom rätt i njuren XD
Men han vill inte erkänna att han är kjitlig bara ;)
Efter skolan vart det en snabb packning för att sedan få skjus av farsan hem till honom. Men vi åkte till farmor och farfar istället men det vart ju trevligt endå eftersom vi alla barn var med och vi åt en jätte god middag :)
Sen har min farmor och farfar fått resfeber tycker jag . Eftersom denna månad var dom i Turkiet en vecka och nästa månad ska dom till Peking 8 dagar så man kan ju säga att dom reser och far  XD
Ikväll vart det även idoltittande i Maddes gäststuga :D hade skit kul och det kändes skit bra att jag , Robin ,Madde och Dennis var samlade igen tillsamans eftersom det var typ mer än en månad sen sist :D
Och man kan ju säga att vi garva när Anders Bagge råka kalla Laila sin fru haha som tur var rättade han säg til ex fru som hon är XD
Jag tog även tillbaka min mössa ikväll (vilket betyder Dennis mössa igentligen) och Madde lånade Robins keps eller vem den nu ägdes av :P
Men nu väntar sängen !!
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0