moppe... ocg Charlie :D

Hej XD
Igår vart det en hemmadag av massa anledningar.
Men sen på eftermiddagen så kom Dennis och Robin hem till mig :) även om vi typ bara snackade så vart jag glad ändå eftersom morsan forfarande har kvar regeln som säger att är man hemma så lämnar man bara huset för att pissa av hunden :/
Sen när dom kom vart man ju glad eftersom man typ surat ett tag över dom där jväla moppefrågorna XD
så jag vart typ räddad i nöden ;)
fast dom drog sen efter ett tag och då föreslog jag att jag skulle hämta moppen nere på Taxi eftersom jag ville komma ut lite , jag hade lovat syrran också att hjälpa henne förstå lite saker nere på Taxi :)
självklart fick jag det och jag , syrran träffade även på Madde och Dennis som gärna hängde med XD
Men mopen ville inte starta så jag fick dra hem den själv... Madde och Dennis erbjöd sig att hjälpa till men jag var så envis att jag ville klara det själv :P
Behövde bara hjälp en gång så man var ganska glad när man kom hem även fast det ömade i typ alla muskler :D
Här om dagen kom även Charlie hem XD han har varit borta ett tag.
så nu var han jävligt kelsjuk :D
Inte ens på toaletten fick man vara ifred... så familjen skratta lagom när man hörde mig skrika lite av klorna när han hoppa upp i famnen... XD men väl uppe var han hur go som hälst :D ♥
Men nu ska jag packa till kryssningen XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0